Witamy w MPWiK Mysłowice

Witamy na stronie Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Mysłowicach i zapraszamy do zapoznania się z nią.


Aktualności

  1. Prace wodociągowe i możliwe przerwy w dostawie wody-09.06.2015 r.

    MPWiK Mysłowice

    W związku z pracami na sieci wodociągowej informujemy, iż mogą wystąpić braki w dostawie wody :

    w dniu 09.06.2015 r. na ulicach:
    Janowska, Harcerska, Jasińskiego
    Przewidywany okres przerw w dostawie wody: 14;45-21;00

    Na w/w ulicy będzie przemieszczał się mobilny beczkowóz.

    Za powstałe niedogodności przepraszamy.

  2. INFORMACJA DLA KLIENTÓW REJESTRUJĄCYCH SIĘ W USŁUDZE POWIADAMIANIA O AWARIACH I PRZERWACH W DOSTAWIE WODY

    Informujemy, iż w związku ze zmianą ustawy o prawach konsumenta, a tym samym regulaminu świadczenia usług drogą elektroniczną dla Użytkowników usługi powiadamiania o awariach i przerwach w dostawie wody (do którego formularz rejestracyjny znajduje się pod poniższym adresem: http://www.mpwikmyslowice.pl/formularz.php), przedstawiamy Państwu następujące zmiany:
    Usługi świadczone są _nieodpłatnie_, natomiast w przypadku, gdy Użytkownik rejestruje się po raz pierwszy do Systemu SISMS musi potwierdzić zapoznanie się z regulaminem.
    W kanale wiadomości SMS oznacza to jednorazowe wysłanie wiadomości SMS o treści _ZGODA_ na numer 661 000 112. Opłata za wysłanie SMS-a jest zgodna z taryfą operatora telefonu Użytkownika.

    INFORMACJA DLA KLIENTÓW REJESTRUJĄCYCH SIĘ W USŁUDZE POWIADAMIANIA O AWARIACH I PRZERWACH W DOSTAWIE WODY - czytaj więcej

  3. Podsumowanie I kwartału pracy…

    Kwiecień, a wraz z nim wiosna i większe możliwości, to dobry czas na dokonanie podsumowania pierwszego kwartału bieżącego roku oraz dokładne rozplanowanie dalszych działań Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Mysłowicach.

    Podsumowanie I kwartału pracy… - czytaj więcej

  4. Dokumentacja zdjęciowa dot. potwierdzenia stanu wodomierza

    W związku z wdrożeniem nowego systemu informatycznego w Biurze Obsługi Klienta informujemy, iż odczytywacze będą wykonywać dokumentację zdjęciową dotyczącą potwierdzenia stanu wodomierza. Zdjęcia wykonywane będą co kwartał.
    Fotografia wodomierza będzie znajdować się „na koncie” klienta, który w każdej chwili będzie mógł sprawdzić jego odczyt w BOK.





Wyszukiwarka