Bieżące przetargi

Działy

  • AE/03/05/2018 pn. „Moduły telemetryczne do zabudowy w studniach MPWiK sp. z o.o. w Mysłowicach”

    22 maja 2018 r.

    AE/03/05/2018 pn. „ Moduły telemetryczne do zabudowy w studniach MPWiK sp. z o.o. w Mysłowicach.”

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mysłowicach, informuje o uruchomieniu procedury wyłonienia Wykonawcy postępowania o nr sprawy AE/03/05/2018 pn. „ Moduły telemetryczne do zabudowy w studniach MPWiK sp. z o.o. w Mysłowicach.”

    prowadzonego w trybie aukcji elektronicznej przy wykorzystaniu platformy Proebiz.

    Terminy:

    1. Runda wstępna – czas w którym należy zamieścić ofertę na platformie Proebiz. Termin składania ofert upływa 29.05.2018 r. o godz. 11.00. Po upływie wyznaczonego terminu Runda wstępna zostanie automatycznie zablokowana, Oferent nie będzie miał możliwości złożenia oferty lub wprowadzenia zmian do złożonej oferty.

    2. Runda kontrolna, która polega na sprawdzeniu ofert przez Zamawiającego pod względem formalnym i trwa od dnia 29.05.2018 r. od godz. 11:00 do dnia 29.05.2018 r. do godz. 12:30. W tym czasie Zamawiający może wezwać Oferenta do złożenia wyjaśnień, bądź uzupełniania dokumentów.

    3. Aukcja internetowa polega na wielokrotnej zmianie cen przez Oferentów. Termin przeprowadzenia aukcji: 29.05.2018 r. od godz. 12:30 do 12:45.

    4. Oferty należy złożyć na platformie zakupowej Proebiz.

    5. Złożenie oferty proszę zatwierdzić klawiszem ENTER i postępować zgodnie z instrukcją.

    Aby wziąć udział w niniejszym postępowaniu proszę o kontakt e-mail: jkania@mpwikmyslowice.pl wraz z podaniem następujących danych:

    nazwa firmy:

    nr NIP:

    osoba do kontaktu (imię i nazwisko):

    e-mail:

    telefon kontaktowy:

    Państwa dane zostaną wprowadzone do bazy platformy i jednocześnie otrzymacie Państwo zaproszenie z kodem dostępu umożliwiającym pobranie dokumentów.

    Serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych.

    403_zapytanie-ofertowe
    403_1-opis-przedmiotu-zamowienia
    403_2-projekt-umowy
    403_3-o-niepodleganiu-wykluczeniu
    403_4-oswiadczenie-o-niekaralnosci
    403_5-spelnienie-warunkow-udzialu
    403_6-formularz-ofertowy

  • AE/04/05/2018 pn. „Jednorazowa dostaw 28 szt. przetworników ciśnienia 16 bar dla MPWiK sp. z o.o. w Mysłowicach„

    22 maja 2018 r.

    AE/04/05/2018 pn. „Jednorazowa dostaw 28 szt. przetworników ciśnienia 16 bar dla MPWiK sp. z o.o. w Mysłowicach„

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mysłowicach, informuje o uruchomieniu procedury wyłonienia Wykonawcy postępowania o nr sprawy AE/04/05/2018 pn. „Jednorazowa dostaw 28 szt. przetworników ciśnienia 16 bar dla MPWiK sp. z o.o. w Mysłowicach „prowadzonego w trybie aukcji elektronicznej przy wykorzystaniu platformy Proebiz.

    Terminy :

    1. Runda wstępna – czas w którym należy zamieścić ofertę na platformie Proebiz. Termin składania ofert upływa 28.05.2018 r. o godz. 10.00. Po upływie wyznaczonego terminu Runda wstępna zostanie automatycznie zablokowana, Oferent nie będzie miał możliwości złożenia oferty lub wprowadzenia zmian do złożonej oferty.

    2. Runda kontrolna, która polega na sprawdzeniu ofert przez Zamawiającego pod względem formalnym i trwa od dnia 28.05.2018 r. od godz. 10:00 do dnia 28.05.2018 r. do godz. 12:00. W tym czasie Zamawiający może wezwać Oferenta do złożenia wyjaśnień, bądź uzupełniania dokumentów.

    3. Aukcja internetowa polega na wielokrotnej zmianie cen przez Oferentów. Termin przeprowadzenia aukcji: 28.05.2018 r. od godz. 12:00 do 12:15.

    4. Oferty należy złożyć na platformie zakupowej Proebiz.

    5. Złożenie oferty proszę zatwierdzić klawiszem ENTER i postępować zgodnie z instrukcją.

    Aby wziąć udział w niniejszym postępowaniu proszę o kontakt e-mail: jkania@mpwikmyslowice.pl wraz z podaniem następujących danych:

    nazwa firmy:

    nr NIP:

    osoba do kontaktu (imię i nazwisko):

    e-mail:

    telefon kontaktowy:

    Państwa dane zostaną wprowadzone do bazy platformy i jednocześnie otrzymacie Państwo zaproszenie z kodem dostępu umożliwiającym pobranie dokumentów.

    Serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych.

    404_zapytanie-ofertowe
    404_1-opis-przedmiotu-zamowienia
    404_2-projekt-umowy
    404_3-o-niepodleganiu-wykluczeniu
    404_4-oswiadczenie-o-niekaralnosci
    404_5-spelnienie-warunkow-udzialu
    404_6-formularz-ofertowy

  • AE/02/05/2018 pn. „Wykonanie operatu szacunkowego celem określenia wartości sieci wodociągowych Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. z siedzibą w Mysłowicach przy ul. Fabrycznej 10 nr NIP: 222-077-60-11 celem zabezpieczenia zaciągniętego w banku PKO BP kredytu”

    15 maja 2018 r.

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mysłowicach, informuje o uruchomieniu procedury wyłonienia Wykonawcy postępowania o nr sprawy AE/02/05/2018 pn. „Wykonanie operatu szacunkowego celem określenia wartości sieci wodociągowych Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. z siedzibą w Mysłowicach przy ul. Fabrycznej 10 nr NIP: 222-077-60-11 celem zabezpieczenia zaciągniętego w banku PKO BP kredytu”, prowadzonego w trybie aukcji elektronicznej przy wykorzystaniu platformy Proebiz.

    Terminy:

    1. Runda wstępna – czas w którym należy zamieścić ofertę na platformie Proebiz. Termin składania ofert upływa 22.05.2018 r. o godz. 10.00. Po upływie wyznaczonego terminu Runda wstępna zostanie automatycznie zablokowana, Oferent nie będzie miał możliwości złożenia oferty lub wprowadzenia zmian do złożonej oferty.

    2. Aukcja internetowa polega na wielokrotnej zmianie cen przez Oferentów. Termin przeprowadzenia aukcji:22.05.2018 r. od godz. 10:00 do 10:15.

    3. Oferty należy złożyć na platformie zakupowej Proebiz.

    4. Złożenie oferty proszę zatwierdzić klawiszem ENTER i postępować zgodnie z instrukcją.

    Aby wziąć udział w niniejszym postępowaniu proszę o kontakt e-mail: jkania@mpwikmyslowice.pl wraz z podaniem następujących danych:

    nazwa firmy:

    nr NIP:

    osoba do kontaktu (imię i nazwisko):

    e-mail:

    telefon kontaktowy:

    Państwa dane zostaną wprowadzone do bazy platformy i jednocześnie otrzymacie Państwo zaproszenie z kodem dostępu umożliwiającym pobranie dokumentów.

    Serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych.

    392_zapytanie-ofertowe
    392_1-opz-zestaw-sieci-wodociagowych
    392_zal-2-formularz-ofertowy

  • E/06/04/2018 pn. „Zakup materiałów eksploatacyjnych.”

    10 maja 2018 r.

    E/06/04/2018 pn. „Zakup materiałów eksploatacyjnych.”

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mysłowicach, informuje o uruchomieniu procedury wyłonienia Wykonawcy postępowania o nr sprawy AE/06/04/2018 pn. „Zakup materiałów eksploatacyjnych.”, prowadzonego w trybie aukcji elektronicznej przy wykorzystaniu platformy Proebiz.

    Terminy:

    1. Runda wstępna – czas w którym należy zamieścić ofertę na platformie Proebiz. Termin składania ofert upływa 17.05.2018 r. o godz. 10.30. Po upływie wyznaczonego terminu Runda wstępna zostanie automatycznie zablokowana, Oferent nie będzie miał możliwości złożenia oferty lub wprowadzenia zmian do złożonej oferty.

    2. Runda kontrolna, która polega na sprawdzeniu ofert przez Zamawiającego pod względem formalnym i trwa od dnia 17.05.2018 r. od godz. 10:30 do dnia 17.05.2018 r. do godz. 12:00. W tym czasie Zamawiający może wezwać Oferenta do złożenia wyjaśnień, bądź uzupełniania dokumentów.

    3. Aukcja internetowa polega na wielokrotnej zmianie cen przez Oferentów. Termin przeprowadzenia aukcji: 17.05.2018 r. od godz. 12:00 do 12:15.

    4. Oferty należy złożyć na platformie zakupowej Proebiz.

    5. Złożenie oferty proszę zatwierdzić klawiszem ENTER i postępować zgodnie z instrukcją.

    Aby wziąć udział w niniejszym postępowaniu proszę o kontakt e-mail: jkania@mpwikmyslowice.pl wraz z podaniem następujących danych:

    nazwa firmy:

    nr NIP:

    osoba do kontaktu (imię i nazwisko):

    e-mail:

    telefon kontaktowy:

    Państwa dane zostaną wprowadzone do bazy platformy i jednocześnie otrzymacie Państwo zaproszenie z kodem dostępu umożliwiającym pobranie dokumentów.

    Serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych.

    454_zapytanie-ofertowe
    454_1-szczegolowy-opis-przedmiotu-zamowienia
    454_2-projekt-umowy
    454_3-o-niepodleganiu-wykluczeniu
    454_4-oswiadczenie-o-niekaralnosci
    454_5-spelnienie-warunkow-udzialu
    454_6-formularz-ofertowy
    454_zalacznik-do-formularza-ofertowego-wykaz-materialow

    454_najkorzystniejsza-oferta

  • AE/07/04/2018 pn. „Wykonanie usługi i sprzedaży opon do pojazdów do 3,5 T oraz koparko-ładowarki, ich naprawa, wymiana sezonowa oraz depozyt”

    7 maja 2018 r.

    AE/07/04/2018 pn. „Wykonanie usługi i sprzedaży opon do pojazdów do 3,5 T oraz koparko-ładowarki, ich naprawa, wymiana sezonowa oraz depozyt”.

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mysłowicach, informuje o uruchomieniu procedury wyłonienia Wykonawcy postępowania o nr sprawy AE/07/04/2018 pn. „Wykonanie usługi i sprzedaży opon do pojazdów do 3,5 T oraz koparko-ładowarki, ich naprawa, wymiana sezonowa oraz depozyt”, prowadzonego w trybie aukcji elektronicznej przy wykorzystaniu platformy Proebiz.

    Terminy :

    1. Runda wstępna – czas w którym należy zamieścić ofertę na platformie Proebiz. Termin składania ofert upływa 15.05.2018 r. o godz. 09.00. Po upływie wyznaczonego terminu Runda wstępna zostanie automatycznie zablokowana, Oferent nie będzie miał możliwości złożenia oferty lub wprowadzenia zmian do złożonej oferty.

    2. Runda kontrolna, która polega na sprawdzeniu ofert przez Zamawiającego pod względem formalnym i trwa od dnia 15.05.2018 r. od godz. 09:00 do dnia 15.05.2018 r. do godz. 10:30. W tym czasie Zamawiający może wezwać Oferenta do złożenia wyjaśnień, bądź uzupełniania dokumentów.

    3. Aukcja internetowa polega na wielokrotnej zmianie cen przez Oferentów. Termin przeprowadzenia aukcji: 15.05.2018 r. od godz. 10:30 do 10:45.

    4. Oferty należy złożyć na platformie zakupowej Proebiz.

    5. Złożenie oferty proszę zatwierdzić klawiszem ENTER i postępować zgodnie z instrukcją.

    Aby wziąć udział w niniejszym postępowaniu proszę o kontakt e-mail: jkania@mpwikmyslowice.pl wraz z podaniem następujących danych:

    nazwa firmy:

    nr NIP:

    osoba do kontaktu (imię i nazwisko):

    e-mail:

    telefon kontaktowy:

    Państwa dane zostaną wprowadzone do bazy platformy i jednocześnie otrzymacie Państwo zaproszenie z kodem dostępu umożliwiającym pobranie dokumentów.

    Serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych.

    381_zapytanie-ofertowe
    381_1-szczegolowy-opis-przedmiotu-zamowienia
    381_2-projekt-umowy
    381_3-o-niepodleganiu-wykluczeniu
    381_4-oswiadczenie-o-niekaralnosci
    381_5-o-spelnieniu-warunkow-udzialu
    381_6-Formularz-ofertowy

    381_uniewaznienie

  • AE/04/04/2018 pn. „Dostawa rur i kształtek PP”

    7 maja 2018 r.

    AE/04/04/2018 pn. „Dostawa rur i kształtek PP”

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mysłowicach, informuje o uruchomieniu procedury wyłonienia Wykonawcy postępowania o nr sprawy AE/05/04/2018 pn. „Dostawa rur i kształtek PP”, prowadzonego w trybie aukcji elektronicznej przy wykorzystaniu platformy Proebiz.

    Terminy:

    1. Runda wstępna – czas w którym należy zamieścić ofertę na platformie Proebiz. Termin składania ofert upływa 09.05.2018 r. o godz. 10.00. Po upływie wyznaczonego terminu Runda wstępna zostanie automatycznie zablokowana, Oferent nie będzie miał możliwości złożenia oferty lub wprowadzenia zmian do złożonej oferty.

    2. Runda kontrolna, która polega na sprawdzeniu ofert przez Zamawiającego pod względem formalnym i trwa od dnia09.05.2018 r. od godz. 10:00 do dnia 09.05.2018 r. do godz. 11:30. W tym czasie Zamawiający może wezwać Oferenta do złożenia wyjaśnień, bądź uzupełniania dokumentów.

    3. Aukcja internetowa polega na wielokrotnej zmianie cen przez Oferentów. Termin przeprowadzenia aukcji: 09.05.2018 r. od godz. 11:30 do 11:45.

    4. Oferty należy złożyć na platformie zakupowej Proebiz.

    5. Złożenie oferty proszę zatwierdzić klawiszem ENTER i postępować zgodnie z instrukcją.

    Aby wziąć udział w niniejszym postępowaniu proszę o kontakt e-mail: jkania@mpwikmyslowice.pl wraz z podaniem następujących danych:

    nazwa firmy:

    nr NIP:

    osoba do kontaktu (imię i nazwisko):

    e-mail:

    telefon kontaktowy:

    Państwa dane zostaną wprowadzone do bazy platformy i jednocześnie otrzymacie Państwo zaproszenie z kodem dostępu umożliwiającym pobranie dokumentów.

    Serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych.

    378_zapytanie-ofertowe
    378_2-projekt-umowy
    378_3-o-niepodleganiu-wykluczeniu
    378_4-oswiadczenie-o-niekaralnosci
    378_5-spelnienie-warunkow-udzialu
    378_6-formularz-ofertowy

    378_uniewaznienie

  • AE/05/04/2018 pn. „Zakup wody mineralnej”

    2 maja 2018 r.

    AE/05/04/2018 pn. „Zakup wody mineralnej”

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mysłowicach, informuje o uruchomieniu procedury wyłonienia Wykonawcy postępowania o nr sprawy AE/05/04/2018 pn. „Zakup wody mineralnej”, prowadzonego w trybie aukcji elektronicznej przy wykorzystaniu platformy Proebiz.

    Terminy:

    1. Runda wstępna – czas w którym należy zamieścić ofertę na platformie Proebiz. Termin składania ofert upływa 10.05.2018 r. o godz. 10.30. Po upływie wyznaczonego terminu Runda wstępna zostanie automatycznie zablokowana, Oferent nie będzie miał możliwości złożenia oferty lub wprowadzenia zmian do złożonej oferty.

    2. Runda kontrolna, która polega na sprawdzeniu ofert przez Zamawiającego pod względem formalnym i trwa od dnia10.05.2018 r. od godz. 10.30 do dnia 11.05.2018 r. do godz. 09:00. W tym czasie Zamawiający może wezwać Oferenta do złożenia wyjaśnień, bądź uzupełniania dokumentów.

    3. Aukcja internetowa polega na wielokrotnej zmianie cen przez Oferentów. Termin przeprowadzenia aukcji: 11.05.2018 r. od godz. 09:00 do 09:15.

    4. Oferty należy złożyć na platformie zakupowej Proebiz.

    5. Złożenie oferty proszę zatwierdzić klawiszem ENTER i postępować zgodnie z instrukcją.

    Aby wziąć udział w niniejszym postępowaniu proszę o kontakt e-mail: jkania@mpwikmyslowice.pl wraz z podaniem następujących danych:

    nazwa firmy:

    nr NIP:

    osoba do kontaktu (imię i nazwisko):

    e-mail:

    telefon kontaktowy:

    Państwa dane zostaną wprowadzone do bazy platformy i jednocześnie otrzymacie Państwo zaproszenie z kodem dostępu umożliwiającym pobranie dokumentów.

    Serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych.

    457_zapytanie-ofertowe
    457_1-szczegolowy-opis-przedmiotu-zamowienia
    457_2-projekt-umowy
    457_3-o-niepodleganiu-wykluczeniu
    457_4-oswiadczenie-o-niekaralnosci
    457_5-spelnienie-warunkow-udzialu
    457_6-formularz-ofertowy

    457_uniewaznienie-postepowania-14-05-2018

  • AE/01/04/2018 pn. „Dostawa letniej odzieży ochronnej dla pracowników fizycznych MPWiK sp. z o.o”

    25 kwietnia 2018 r.

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mysłowicach, informuje o uruchomieniu procedury wyłonienia Wykonawcy postępowania o nr sprawy AE/01/04/2018 pn. „Dostawa letniej odzieży ochronnej dla pracowników fizycznych MPWiK sp. z o.o”, prowadzonego w trybie aukcji elektronicznej przy wykorzystaniu platformy Proebiz.

    Terminy :

    1. Runda wstępna – czas w którym należy zamieścić ofertę na platformie Proebiz. Termin składania ofert upływa 07.05.2018 r. o godz. 09.00. Po upływie wyznaczonego terminu Runda wstępna zostanie automatycznie zablokowana, Oferent nie będzie miał możliwości złożenia oferty lub wprowadzenia zmian do złożonej oferty.

    2. Runda kontrolna, która polega na sprawdzeniu ofert przez Zamawiającego pod względem formalnym i trwa od dnia 07.05.2018 r. od godz. 09:00 do dnia 08.05.2018 r. do godz. 09:00. W tym czasie Zamawiający może wezwać Oferenta do złożenia wyjaśnień, bądź uzupełniania dokumentów.

    3. Aukcja internetowa polega na wielokrotnej zmianie cen przez Oferentów. Termin przeprowadzenia aukcji: 08.05.2018 r. od godz. 09:00 do 09:15.

    4. Oferty należy złożyć na platformie zakupowej Proebiz.

    5. Złożenie oferty proszę zatwierdzić klawiszem ENTER i postępować zgodnie z instrukcją.

    Aby wziąć udział w niniejszym postępowaniu proszę o kontakt e-mail: jkania@mpwikmyslowice.pl wraz z podaniem następujących danych:

    nazwa firmy:

    nr NIP:

    osoba do kontaktu (imię i nazwisko):

    e-mail:

    telefon kontaktowy:

    Państwa dane zostaną wprowadzone do bazy platformy i jednocześnie otrzymacie Państwo zaproszenie z kodem dostępu umożliwiającym pobranie dokumentów.

    Serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych.

    456_SWZ
    456_1-szczegolowy-opis-przedmiotu-zamowienia
    456_2-projekt-Umowy
    456_3-o-niepodleganiu-wykluczeniu
    456_4-oswiadczenie-o-niekaralnosci
    456_5-spelnienie-warunkow-udzialu
    456_6-formularz-ofertowy

    456_najkorzystnejsza-oferta

  • AE/04/03/2018 pn. „Dostawa armatury wod.-kan.”

    4 kwietnia 2018 r.

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mysłowicach, informuje o uruchomieniu procedury wyłonienia Wykonawcy postępowania o nr sprawy AE/04/03/2018 pn.: „Dostawa armatury wod.-kan.”, prowadzonego w trybie aukcji elektronicznej przy wykorzystaniu platformy Proebiz.

    Terminy :

    1. Runda wstępna – czas w którym należy zamieścić ofertę na platformie Proebiz. Termin składania ofert upływa 17.04.2018 r. o godz. 10.00. Po upływie wyznaczonego terminu Runda wstępna zostanie automatycznie zablokowana, Oferent nie będzie miał możliwości złożenia oferty lub wprowadzenia zmian do złożonej oferty.

    2. Runda kontrolna, która polega na sprawdzeniu ofert przez Zamawiającego pod względem formalnym i trwa od dnia 17.04.2018 r. od godz. 10:00 do dnia 18.04.2018 r. do godz. 10:30. W tym czasie Zamawiający może wezwać Oferenta do złożenia wyjaśnień, bądź uzupełniania dokumentów.

    3. Aukcja internetowa polega na wielokrotnej zmianie cen przez Oferentów. Termin przeprowadzenia aukcji: 18.04.2018 r. od godz. 10:30 do 11:00.

    4. Oferty należy złożyć na platformie zakupowej Proebiz.

    5. Złożenie oferty proszę zatwierdzić klawiszem ENTER i postępować zgodnie z instrukcją.

    Aby wziąć udział w niniejszym postępowaniu proszę o kontakt e-mail: jkania@mpwikmyslowice.pl wraz z podaniem następujących danych:

    nazwa firmy:

    nr NIP:

    osoba do kontaktu (imię i nazwisko):

    e-mail:

    telefon kontaktowy:

    Państwa dane zostaną wprowadzone do bazy platformy i jednocześnie otrzymacie Państwo zaproszenie z kodem dostępu umożliwiającym pobranie dokumentów.

    Serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych.

    497_SZCZEGOLOWY-OPIS-ZAMOWIENIA
    497_czesc-1-szczegolowy-opis-przedmiotu-zamowienia
    497_czesc-2-szczegolowy-opis-przedmiotu-zamowienia
    497_swz-armatura
    497_2-projekt-umowy-armatury
    497_3-o-niepodleganiu-wykluczeniu
    497_4-oswiadczenie-o-niekaralnosci
    497_5-spelnienie-warunkow-udzialu
    497_6-formularz-ofertowy
    497_zalacznik-do-formularza-ofertowego-czesc-I
    497_zalacznik-do-formularza-ofertowego-czesc-II

    497_informacja-o-wyborze-oferty
    497_uniewaznienie-postepowania

  • AE/03/04/2018 pn. „Kompleksowa usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych MPWiK sp. z o.o. w Mysłowicach”

    12 kwietnia 2018 r.

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mysłowicach, informuje o uruchomieniu procedury wyłonienia Wykonawcy postępowania o nr sprawy AE/03/04/2018 pn. „Kompleksowa usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych MPWiK sp. z o.o. w Mysłowicach”, prowadzonego w trybie aukcji elektronicznej przy wykorzystaniu platformy Proebiz.

    Terminy:

    1. Runda wstępna – czas w którym należy zamieścić ofertę na platformie Proebiz. Termin składania ofert upływa 19.04.2018 r. o godz. 10.00. Po upływie wyznaczonego terminu Runda wstępna zostanie automatycznie zablokowana, Oferent nie będzie miał możliwości złożenia oferty lub wprowadzenia zmian do złożonej oferty.

    2. Runda kontrolna, która polega na sprawdzeniu ofert przez Zamawiającego pod względem formalnym i trwa od dnia 19.04.2018 r. od godz. 10:00 do dnia 20.04.2018 r. do godz. 10:30. W tym czasie Zamawiający może wezwać Oferenta do złożenia wyjaśnień, bądź uzupełniania dokumentów.

    3. Aukcja internetowa polega na wielokrotnej zmianie cen przez Oferentów. Termin przeprowadzenia aukcji: 20.04.2018 r. od godz. 10:30 do 10:45.

    4. Oferty należy złożyć na platformie zakupowej Proebiz.

    5. Złożenie oferty proszę zatwierdzić klawiszem ENTER i postępować zgodnie z instrukcją.

    Aby wziąć udział w niniejszym postępowaniu proszę o kontakt e-mail: jkania@mpwikmyslowice.pl wraz z podaniem następujących danych:

    nazwa firmy:

    nr NIP:

    osoba do kontaktu (imię i nazwisko):

    e-mail:

    telefon kontaktowy:

    Państwa dane zostaną wprowadzone do bazy platformy i jednocześnie otrzymacie Państwo zaproszenie z kodem dostępu umożliwiającym pobranie dokumentów.

    Serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych.

    498_SWZ
    498_1-szczegolowy-opis-przedmiotu-zamowienia
    498_2-projekt-umowy
    498_3-o-niepodleganiu-wykluczeniu
    498_4-oswiadczenie-o-niekaralnosci
    498_5-o-spelnieniu-warunkow-udzialu

    498_AE-03-04-2018-wybor-najkorzystniejszej-oferty

  • ZO/01/03/2018 pn. „Stała dostawa sond hydrostatycznych dla MPWiK sp. z o.o. w Mysłowicach”

    21 marca 2018 r.

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mysłowicach, informuje o uruchomieniu procedury wyłonienia Wykonawcy postępowania o nr sprawy ZO/01/03/2018 pn. „Stała dostawa sond hydrostatycznych dla MPWiK sp. z o.o. w Mysłowicach”, prowadzonego w trybie aukcji elektronicznej przy wykorzystaniu platformy Proebiz.

    Terminy :

    1. Runda wstępna – czas w którym należy zamieścić ofertę na platformie Proebiz. Termin składania ofert upływa 26.03.2018 r. o godz. 10.00. Po upływie wyznaczonego terminu Runda wstępna zostanie automatycznie zablokowana, Oferent nie będzie miał możliwości złożenia oferty lub wprowadzenia zmian do złożonej oferty.

    2. Runda kontrolna, która polega na sprawdzeniu ofert przez Zamawiającego pod względem formalnym i trwa od dnia 26.03.2018 r. od godz. 10:00 do dnia 27.03.2018 r. do godz. 11:30. W tym czasie Zamawiający może wezwać Oferenta do złożenia wyjaśnień, bądź uzupełniania dokumentów.

    3. Aukcja internetowa polega na wielokrotnej zmianie cen przez Oferentów. Termin przeprowadzenia aukcji: 27.03.2018 r. od godz. 10:30 do 10:45.

    4. Oferty należy złożyć na platformie zakupowej Proebiz.

    5. Złożenie oferty proszę zatwierdzić klawiszem ENTER i postępować zgodnie z instrukcją.

    Aby wziąć udział w niniejszym postępowaniu proszę o kontakt e-mail: jkania@mpwikmyslowice.pl wraz z podaniem następujących danych:

    nazwa firmy:

    nr NIP:

    osoba do kontaktu (imię i nazwisko):

    e-mail:

    telefon kontaktowy:

    Państwa dane zostaną wprowadzone do bazy platformy i jednocześnie otrzymacie Państwo zaproszenie z kodem dostępu umożliwiającym pobranie dokumentów.

    Serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych.

    488_1-szczegolowy-opis-przedmiotu-zamowienia
    488_najkorzystniejsza-oferta

  • AE/03/03/2018pn. „Dostawa rur i kształtek PE”

    13 marca 2018 r.

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mysłowicach, informuje o uruchomieniu procedury wyłonienia Wykonawcy postępowania o nr sprawy AE/03/03/2018pn. „Dostawa rur i kształtek PE”, prowadzonego w trybie aukcji elektronicznej przy wykorzystaniu platformy Proebiz.

    Terminy :

    1. Runda wstępna – czas w którym należy zamieścić ofertę na platformie Proebiz. Termin składania ofert upływa 26.03.2018 r. o godz. 12.00. Po upływie wyznaczonego terminu Runda wstępna zostanie automatycznie zablokowana, Oferent nie będzie miał możliwości złożenia oferty lub wprowadzenia zmian do złożonej oferty.

    2. Runda kontrolna, która polega na sprawdzeniu ofert przez Zamawiającego pod względem formalnym i trwa od dnia 26.03.2018 r. od godz. 12:00 do dnia 27.03.2018 r. do godz. 12:00. W tym czasie Zamawiający może wezwać Oferenta do złożenia wyjaśnień, bądź uzupełniania dokumentów.

    3. Aukcja internetowa polega na wielokrotnej zmianie cen przez Oferentów trwa od 27.03.2018 r. od godz. 12:00 do 12:30.

    4. Oferty należy złożyć na platformie zakupowej Proebiz.

    5. Złożenie oferty proszę zatwierdzić klawiszem ENTER i postępować zgodnie z instrukcją.

    Aby wziąć udział w niniejszym postępowaniu proszę o kontakt e-mail: jkania@mpwikmyslowice.pl wraz z podaniem następujących danych:

    nazwa firmy:

    nr NIP:

    osoba do kontaktu (imię i nazwisko):

    e-mail:

    telefon kontaktowy:

    Państwa dane zostaną wprowadzone do bazy platformy i jednocześnie otrzymacie Państwo zaproszenie z kodem dostępu umożliwiającym pobranie dokumentów.

    Serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych.

    482_SWZ-2
    482_zalacznik-1-do-formularza-ofertowego
    482_2-projekt-umowy-2
    482_3-o-niepodleganiu-wykluczeniu-1
    482_4-oswiadczenie-o-niekaralnosci-1
    482_5-spelnienie-warunkow-udzialu-1
    482_6-formularz-ofertowy
    482_OPZ-Specyfikacja-techniczna

    482_najkorzystniejsza-oferta-A-B-C-1
    482_uniewaznienie-D

  • Postępowanie ZO/08/02/2018 pn. "Zakup i realizowanie sukcesywnych dostaw materiałów sypkich"

    6 marca 2018 r.

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mysłowicach, informuje o uruchomieniu procedury wyłonienia Wykonawcy postępowania o nr sprawy ZO/08/02/2018 pn.: "Zakup i realizowanie sukcesywnych dostaw materiałów sypkich", prowadzonego w trybie aukcji elektronicznej przy wykorzystaniu platformy Proebiz.

    Terminy:
    1. Runda wstępna - czas w którym należy zamieścić ofertę na platformie Proebiz. Termin składania ofert upływa 14.03.2018 r. o godz. 12.00. Po upływie wyznaczonego terminu Runda wstępna zostanie automatycznie zablokowana, Oferent nie będzie miał możliwości złożenia oferty lub wprowadzenia zmian do złożonej oferty.

    2. Runda kontrolna, która polega na sprawdzeniu ofert przez Zamawiającego pod względem formalnym i trwa od dnia 14.03.2018 r. od godz. 12:01 do dnia 15.03.2018 r. do godz. 11:59. W tym czasie Zamawiający może wezwać Oferenta do złożenia wyjaśnień, bądź uzupełniania dokumentów.

    3. Aukcja internetowa polega na wielokrotnej zmianie cen przez Oferentów
    trwa od 15.03.2018 r. od godz. 12:00 do 12:15.

    4. Oferty należy złożyć na platformie zakupowej Proebiz.

    5. Złożenie oferty proszę zatwierdzić klawiszem ENTER i postępować zgodnie z
    instrukcją.

    Aby wziąć udział w niniejszym postępowaniu proszę o kontakt e-mail: jkania@mpwikmyslowice.pl wraz z podaniem następujących danych:
    nazwa firmy:
    nr NIP:
    osoba do kontaktu (imię i nazwisko):
    e-mail:
    telefon kontaktowy:

    Państwa dane zostaną wprowadzone do bazy platformy i jednocześnie otrzymacie
    Państwo zaproszenie z kodem dostępu umożliwiającym pobranie dokumentów.
    Serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych.

    330_SWZ
    330_1-Szczegolowy-opis-przedmiotu-zamowienia
    330_2-projekt-umowy
    330_3-o-niepodleganiu-wykluczeniu
    330_4-oswiadczenie-o-niekaralnosci
    330_5-spelnienie-warunkow-udzialu

    330_najkorzystniejsza-oferta

  • Zapytanie ofertowe nr ZO/06/02/2018 pn. „Sukcesywna dostawa materiałów papierniczych i biurowych”

    20 lutego 2018 r.

    ZO/06/02/2018

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mysłowicach, informuje o uruchomieniu procedury wyłonienia Wykonawcy postępowania o nr sprawy ZO/06/02/2018 pn.: „Sukcesywna dostawa materiałów papierniczych i biurowych” w trybie zapytania ofertowego, prowadzonego przy wykorzystaniu platformy Proebiz.

    Terminy:

    1. Termin składania ofert upływa 28.02.2018 r. o godz. 12.00. Po wyznaczonym terminie nastąpi badanie ofert, w którym Zamawiający może zwrócić się do Oferenta o uzupełnienie dokumentów bądź wyjaśnienie. Oferty złożone po tym terminie nie będą podlegały badaniu ofert.
    2. Termin aukcji elektronicznej prowadzonej za pośrednictwem platformy zakupowej Proebiz został wyznaczony na dzień 01.03.2018 r. od godz. 12:00 do 12:15

    Aby wziąć udział w niniejszym postępowaniu proszę o kontakt e-mail: jkania@mpwikmyslowice.pl wraz z podaniem następujących danych:

    nazwa firmy:

    nr NIP:

    osoba do kontaktu (imię i nazwisko):

    e-mail:

    telefon kontaktowy:

    Państwa dane zostaną wprowadzone do bazy platformy i jednocześnie otrzymacie Państwo zaproszenie z kodem dostępu umożliwiającym pobranie dokumentów.

    Serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych.

    267_SWZ-1
    267_1-Szczegolowy-opis-przedmiotu-zamowienia
    267_2-projekt-umowy
    267_3-o-niepodleganiu-wykluczeniu
    267_4-oswiadczenie-o-niekaralnosci
    267_5-spelnienie-warunkow-udzialu
    267_6-formularz-ofertowy-zapytanie-ofertowe

    267_najkorzystniejsza-oferta

  • Postępowanie ZO/03/02/2018 „Dostawa środków czystości dla MPWiK Mysłowice”

    8 lutego 2018 r.
    ZO/03/02/2018

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mysłowicach, informuje o uruchomieniu procedury wyłonienia Wykonawcy postępowania o nr sprawy ZO/03/02/2018 pn. „Dostawa środków czystości dla MPWiK Mysłowice” w trybie zapytania ofertowego, prowadzonego przy wykorzystaniu platformy Proebiz. Aby wziąć udział w niniejszym postępowaniu proszę o kontakt e-mail: jkania@mpwikmyslowice.pl wraz z podaniem następujących danych:

    nazwa firmy:

    nr NIP:

    osoba do kontaktu (imię i nazwisko):

    e-mail:

    telefon kontaktowy:

    Państwa dane zostaną wprowadzone do bazy platformy i jednocześnie otrzymacie Państwo zaproszenie z kodem dostępu umożliwiającym pobranie dokumentów.

    Serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych.

    321_SWZ
    321_1-Szczegolowy-opis-przedmiotu-zamowienia
    321_2-Umowa
    321_3-o-niepodleganiu-wykluczeniu
    321_4-oswiadczenie-o-niekaralnosci
    321_5-spelnienie-warunkow-udzialu
    321_6-formularz-ofertowy

    321_odpowiedz-na-pytania-3

    Postępowanie ZO/03/02/2018 „Dostawa środków czystości dla MPWiK Mysłowice” - czytaj więcej

  • Postępowanie ZO/02/02/2018 „Kompleksowa usługa konwoju, monitoringu systemu napadu i włamań oraz interwencje w sytuacjach nadzwyczajnych”

    7 lutego 2018 r.

    Postępowanie ZO/02/02/2018

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mysłowicach, informuje o uruchomieniu procedury wyłonienia Wykonawcy postępowania o nr sprawy ZO/02/02/2018 pn: „Kompleksowa usługa konwoju, monitoringu systemu napadu i włamań oraz interwencje w sytuacjach nadzwyczajnych” w trybie zapytania ofertowego, prowadzonego przy wykorzystaniu platformy Proebiz. Aby wziąć udział w niniejszym postępowaniu proszę o kontakt e-mail: jkania@mpwikmyslowice.pl wraz z następującymi danymi:

    nazwa firmy:

    nr NIP:

    osoba do kontaktu (imię i nazwisko):

    e-mail:

    telefon kontaktowy:

    Państwa dane zostaną wprowadzone do bazy platformy i jednocześnie otrzymacie Państwo zaproszenie z kodem dostępu umożliwiającym pobranie dokumentów.

    Serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych.

    349_SWZ
    349_1-szczegolowy-opis-przedmiotu-zamowienia
    349_1A-wykaz-pkt-monitorgu
    349_2-Umowa
    349_3-o-niepodleganiu-wykluczeniu
    349_4-oswiadczenie-o-niekaralnosci
    349_5-spelnienie-warunkow-udzialu
    349_6-formularz-ofertowy

    349_najkorzystniejsza-oferta

  • Zapytanie ofertowe na sporządzenie operatu szacunkowego w zakresie sieci kanalizacji deszczowej MPWiK sp. z o.o. z siedzibą w Mysłowicach

    1.12.2017 r.

    Przedmiot zapytania: wycena usługi sporządzenia operatu szacunkowego w zakresie sieci kanalizacji deszczowej – Etap II. W załączeniu - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wraz z mapami posadowienia sieci będącej przedmiotem wyceny.

    Celem wyceny ww. sieci jest jej sprzedaż.

    Wymagania od Wykonawcy:

    1. Wykonanie z należytą starannością w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia zapytania ofertowego (od października 2017 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie - co najmniej 5 usług z zakresu wyceny urządzeń służących do odprowadzania wód opadowych (kanalizacja deszczowa) lub podobnych (pozostałe urządzenia wodociągowe lub kanalizacyjne). Wykaz posiadanego doświadczenia należy przesłać w formie tabeli zawierającej nazwę zamawiającego i jej jego adres, dane osoby kontaktowej podmiotu objętego zleceniem, rodzaj wycenianych urządzeń, ich wartość.

    2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w szczególności uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego określone w ustawie z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2016 r. poz. 2147 z późn. zm.) –załączenie stosownych uprawnień (kserokopia)

    3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - prosimy do załączenie stosownego oświadczenia.

    Załączniki:
    256_Sieci-deszczowe-etap-II-cz-1
    256_Sieci-deszczowe-etap-Ii-cz-2
    256_Zestawienie-ulic-do-wyceny-etap-II

    Prosimy o przedstawienie oferty cenowej netto.

    Termin związania ofertą: minimum 30 dni.

    Termin składania ofert: 06.12.2017 r. godz. 12.00.

    Termin realizacji zamówienia 30 dni od otrzymania zlecenia.

    Termin płatności 30 dni od dotrzymania faktury VAT.

    Forma składania ofert: pisemna; należy przesłać pocztą lub złożyć w biurze podawczym Zamawiającego: ul. Fabryczna 10, 41-404 Mysłowice

    Pytania kierować na adres: jganczorz@mpwikmyslowice.pl

  • W nawiązaniu do zapytania ofertowego na sporządzenie operatu szacunkowego dla separatorów substancji ropopochodnych z dnia 21.11.2017 r. prosimy o:

    - Odnośnie pkt. 3 proszę o załączenie stosownego oświadczania

    - Odnośnie pkt. 2 załączenie kserokopii posiadanych uprawnień

  • Zapytanie ofertowe na sporządzenie operatu szacunkowego dla separatorów substancji ropopochodnych zgodnie z załączoną listą

    Celem wyceny ww. sieci jest jej sprzedaż.

    Wymagania od Wykonawcy:

    1. Wykonanie z należytą starannością w ciągu ostatnich trzech lat
    przed dniem wszczęcia zapytania ofertowego (od października 2017 r.), a
    jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie - co
    najmniej 5 usług z zakresu wyceny urządzeń służących do odprowadzania wód
    opadowych (kanalizacja deszczowa) lub podobnych (pozostałe urządzenia
    wodociągowe lub kanalizacyjne). Wykaz posiadanego doświadczenia należy
    przesłać w formie tabeli zawierającej nazwę zamawiającego i jej jego adres,
    dane osoby kontaktowej podmiotu objętego zleceniem, rodzaj wycenianych
    urządzeń, ich wartość.

    Zapytanie ofertowe na sporządzenie operatu szacunkowego dla separatorów substancji ropopochodnych zgodnie z załączoną listą - czytaj więcej

  • Zapytanie ofertowe na sporządzenie operatu szacunkowego w zakresie sieci kanalizacji deszczowej oraz separatorów MPWiK sp. z o.o. z siedzibą w Mysłowicach

    13-11-2017

    Przedmiot zapytania:
    wycena usługi sporządzenia operatu szacunkowego w zakresie sieci kanalizacji deszczowej oraz separatorów. W załączeniu - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wraz z mapami posadowienia sieci będącej przedmiotem wyceny.

    Wymagania od Wykonawcy:

    1. Wykonanie z należytą starannością w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia zapytania ofertowego (od października 2017 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie - co najmniej 5 usług z zakresu wyceny urządzeń służących do odprowadzania wód opadowych (kanalizacja deszczowa) lub podobnych (pozostałe urządzenia wodociągowe lub kanalizacyjne). Wykaz posiadanego doświadczenia należy przesłać w formie tabeli zawierającej nazwę zamawiającego i jej jego adres, dane osoby kontaktowej podmiotu objętego zleceniem, rodzaj wycenianych urządzeń, ich wartość.

    2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w szczególności uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego określone w ustawie z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2016 r. poz. 2147 z późn. zm.).

    3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

    Załączniki:
    521_Wielka-Skotnica-1
    521_Wielka-Skotnica-2
    521_Wielka-Skotnica-3
    521_Swierczyny
    521_Sowinskiego
    521_Sosnowiecka
    521_Obrzezna-Polnocna
    521_Moniuszki-1
    521_Moniuszki-2
    521_Kolejowa
    521_Kilinskiego
    521_Jabloniowa
    521_deszczowka-do-wyceny-ETAP-I

    Prosimy o przedstawienie oferty cenowej netto.

    Termin związania ofertą: minimum 30 dni.

    Termin składania ofert: 17.11.2017 r. godz. 12.00.

    Przedłużenie terminu składania ofert do 20.11.2017 r. godz. 13:00
    521_przedluzenie-terminu-skladania-ofert

    Termin realizacji zamówienia: 30 dni.

    Forma składania ofert: pisemna. Należy przesłać pocztą lub złożyć w biurze podawczym Zamawiającego: ul. Fabryczna 10, 41-404 Mysłowice

    Pytania kierować na adres: jganczorz@mpwikmyslowice.pl



Wyszukiwarka